Persoane interesate

duminică, 5 februarie 2012

Review pensule Fraulein


                                           Review pensule Fraulein

Am achizitionat un set de pensule de pe siteul celor de la Fraulein.Setul a costat 11 euro fara transport (2 euro transportul).Setul contine 12 pensule(de la stanga la dreapta)

  • pensula pentru tus
  • pensula pentru sprancene
  • 2 pensule pentru pliu(cica)
  • 4 pensule pentru fard de ochi de diferite marimi
  • 1 pensula pentru fond de ten
  • 1 pensula Stipple
  • 1 pensula pentru blush
  • 1 pensula pentru pudra
Acum sa va descriu fiecare pensula in parte:
  Pensula pentru tus- are firele dure,dar in sensul bun,tu faci ce vrei din ea si nu ea face ce vrea din tine:).Face ceia ce promite.
  Pensula pentru sprancene-era mai buna daca era mai lata,dar e buna si asa
  Pensula pentru pliu(2 bucati)-eiii aici e aici,pensulele astea arata mai mult ca un stilou.Are perii foarte foarte duri ca este aproape imposibil sa blenduiesti ceva.Aceste pensule sunt bune pentru linii precise.Nu prea le folosesc.
   Pensula pentru fard de ochi(4 bucati)-hmm si aici am o problema cu ele.Mi se par prea "batoase",nu ia suficient fard pe ele,iar la aplicare pe pleoapa da impresia de plastic.
   Pensula pensula fond de ten-este o pensula buna.Mi se pare ca lase usoare urme de fond de ten la aplicare.  
  Pensula Stipple-setul nu isi merita banii,insa aceasta pensula face TOTUL.Aplicarea fondului de ten este perfecta,fara urme.Este cea mai buna pensula pentru aplicarea fondului de ten din cate am.Perii sunt moi si super placuta la aplicare.
   Pensula pentru blush-pensula este moale,perii sunt fini,subtiri,insa...eu nu ma inpac cu genul acesta de pensule.
  Pensula pentru pudra-este o pensula moale,destul de deasa,eu...am aplicat odata cu ea si fondul de ten si a fost bine,insa nu stiu daca as mai repeta figura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu