Persoane interesate

duminică, 5 februarie 2012

Introducere

                                           Introducere
  
Fiind primele mele randuri pe acest blog,tastez timida,cu emotie si nerabdatoare sa va spun ceea ce am de gand sa scriu aici!
   Sunt o incepatoare,inca invat,incerc sa acumulez cat mai multe informatii,testez tot ceea ce invat pe mine(foarte rar pe altii).YouTube este profesorul meu cel mai bun,el ma invata si imi arata ce vreau sa stiu pas cu pas.Mai am de asemenea un profesor:toata blogosfera de makeup,toate fetele destepte care au invatat mult si acum au ajuns departe,cunoscute si apreciate de novice ca mine.
   Vreau sa precizez de la inceput ca tot ceea ce voi posta aici,este strict parerea mea.Nu fac reclama nimanui.Produsele prezentate sunt testate de mine,deci este strict parerea mea si modul cum vad eu acel produs!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu