Persoane interesate

duminică, 5 februarie 2012

Review pensule E.L.F.



                                        Review pensule E.L.F.

Primele produse pe care eu le-am procurat de pe  E.L.F sunt pensulele.De la ei am 5 bucati:
  • 2 pensule  pentru Fard de ochi
  • 1 pensula pentru Smudge
  • 1 pensula pentru pliul ochiului
  • 1 pensula pentru Blending(cea mai buna)                                                                                    
  De sus in jos :


  • pensula pentru blending
  • pensula pentru pliu 
  • pensula smudge
  • pensula fard ochi
  • pensula fard ochi 



  Pensula de blending mi se pare cea mai buna pensula dintre toate cele 5.Nu stiu cum pana acum m-am putut descurca fara ea.Face ceea ce promite:blenduieste fardul frumos,nu zgarie(ff putin daca insisti foarte tare),perii i-au cazut intr-adevar la inceput,credeam ca o sa cheleasca.Numai ca dupa ce am spalat-o...nu a mai cazut decat 3-4 fire si gata,acum as putea sa fac un machiaj intreg doar cu ea!
  Pensula pentru pliul ochiului  este asemanatoare cu cea de blending numai ca este mai micuta.Aplica perfect fardul in pliu.Are perii moi si foarte placuti la atingere.Din cate imi aduc aminte perii nu i-au cazut.
  Pensula pentru smudge este o pensula cu perii scurti si face excelent ceea ce promite:intinde creionul asa cum iti doresti.
Pensula pentru fard de ochi este dubla folositoare din punctul meu de vedere(poti face si belending cu ea).In detrimentul celorlalte pensule de fard pe care le am,aceasta imi place mai mult pentru ca fardul se ia mai frumos pe perii acesteia pentru ca este mai grosuta,si cum am spus mai sus,poti face si un blending dragut

                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu