Persoane interesate

miercuri, 8 februarie 2012

Apa termala Avene


                                               Apa termala Avene

   Apa termala are foarte multe intrebuintari. Va enumar doar cateva dintre ele,din ce imi aduc eu aminte,pentru ca prospectul l-am aruncat:
  • curata tenul de impuritati
  • calmeaza pielea dupa ras
  • hidrateaza pielea
  • ajuta la cicatrizarea ranilor
  • vindeca iritatia de scutec 
  • fixeaza machiajul
  • amelioreaza/vindeca dermatita
  • amelioreaza/vindeca eczeme
   Acestea sunt doar cateva lucruri pe care eu mi le aduc aminte.La ce folosesc eu apa termala?La fata mea si la funduletul fetitei mele:).La fata mea,pe timp de vara cand vreau sa ma racoresc,dimineata dupa ce ma spal pe fata si trebuie sa ma dau cu crema,si la fixarea machiajului.Si la funduletul fetitei atunci cand este iritata.
   Sunt foarte amuzata de unele persoane de pe unele bloguri care se minunau la un moment dat cum o apa poate fixa un machiaj,poate doar sa il strice,sa il intinda:).Intrebarea mea este urmatoarea:ce facem cu un fard nepigmentat care ne place foarte mult cum arata?Il aruncam?Nu.Umezim putin pensula cu apa,eu folosesc apa termala,apoi punem pensula in fard si tataammmm,fardul nu mai este atat de nepigmentat.Deci se poate.Apa fixeaza un machiaj nu numai il strica.Bine,acum depinde si ce cantitate va pulverizati pe fata:)
    Recent am scapat de o dermatita de pe fata fetitei mele.Am folosit apa termala si o crema cam o saptamana de zile.Doctorita dermatolog ne-a spus ca este foarte posibil ca dermatita tratata doar cu crema respectiva sa treaca in 2-3 saptamani.Noua ne-a trecut intr-o saptamana pentru ca am folosit si apa termala.Bine,nici nu era ceva grav,facuse o reactie la febra si medicamentele de dupa.
 Pana acum am folosit doar apa termala Avene,nu am incercat alta firma.Sticla de 300 ml costa 45 de lei,dar cu cat scade cantitatea,scade si pretul.Prima sticla tot de 300 ml,ma tinut aproape 2 ani,deci se merita investitia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu