Persoane interesate

miercuri, 8 februarie 2012

Demachiant natural

                                                    Demachiant natural
   Produsul pe care eu il folosesc la demachiat este:uleiul.Da uleiul de masline.Cum il folosesc?Pai inainte amestecam intr-o sticluta jumate apa,jumate ulei si ii adaugam si un conservant:Cosgard,conservant cosmetic agreat Ecocert.Dupa ce am terminat conservantul nu mai putem adauga apa peste ulei si sa il tin asa mai multe zile pentru ca dupa cum se stie apa este mediul prielnic pentru dezvoltarea bacteriilor.Asa ca am incercat altceva:umezesc un disc demachiant cu apa,il storc bine,apoi pun cateva picaturi de ulei pe disc si gata,pot incepe demachierea.
Pe langa faptul ca demachiaza foarte bine,din punctul meu de vedere mai are un mare plus,hidrateaza natural,iar pielea ramane ca dupa aplicarea unei creme
Si acum o poza cu recipientul in care eu imi tin demachintul minune:)

Sper ca v-am putut fi de folos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu