Persoane interesate

miercuri, 18 aprilie 2012

Rimel Colossal,Scandaleyes,blush Miss Sporty,Lip liner Avon &Trendy

   De ce imi place sa scriu review-uri?Pentru ca de fiecare data cand am vrut sa imi iau un produs cosmetic mereu am cautat pareri despre produsul respectiv.Asa ma ajutat sa nu arunc banii pe geam.
   In postarea de azi am sa scriu despre:
-Rimmel London-Scandaleyes
-Maybelline-Colossal volum express
-Miss Sporty-Ohh blushed
-Avon-Lip liner red brick
-Avon-Lip liner pink bouquet
-Trendy-Lip liner 01
   Rimelul de la  Rimmel London Scandaleyes este un rimel pe care eu am dat 10 lei fiind la reducere.Nu aveam mari asteptari de la el pentru ca pretul era destul de mic.Este un rimel foarte bun,imi face niste gene foarte mari,de parca as fi false.Singurul lucru care nu imi place la acest rimel este ca daca il aplic de mai multe ori incarca genele destul de urat.Insa aceasta problema eu o rezolv destul de usor:mai folosesc o periuta de la Avon cu care inlatur excesul.Sunt mult mai multumita de acest rimel de cat de Colossal.

   Rimelul de la Maybelline,Colossal este un rimel mult laudat pe internet,de asta l-am si cumparat.Este un rimel care curbeaza gelele destul de tare insa acesta a costat 32 de lei.
 
 
 Blushul de la Miss Sporty are 2 nuante,una inchisa si una deschisa.Cand trec cu pensula prin blush acestea 2 se amesteca iar pe pometi arata foarte foarte frumos.Este rezistent si are o culoare fresh.Se intinde bine si arata foarte natural.



   Creioanele de buze de la Avon,am 2 nuante:pe rosu si pe roz.Nu ma asteptam sa fie atat de rezistente.Imi conturez buzele,apoi le umplu cu acest creion,le rujez iar rujul rezista foarte mult pe buze.Cred ca pot fi folosite doar ele si un gloss.
   Creionul de buze de la Trendy este de o culoare roz-pal foarte placut.Nu est atat de pigmentat si rezistent ca si cel de la Avon dar merge:)
primul Avon roz,Avon rosu,Trendy roz-lila

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu