Persoane interesate

marți, 7 februarie 2012

Review pensule no name

                                      Review pensule no name
   Primele pensule pe care eu mi le-am cumparat au fost unele no name.
   Ele au costat 12 lei si sunt 4 bucati:pentru aranjarea sprancenelor,pentru pudra,pentru umplerea sprancenelor si pentru fard de ochi.Spre uimirea mea aceste pensule micute sunt foarte,foarte,foarte bune.Nu a cazut nici un fir de par din ele si si-au pastrat forma.
  • cea pentru pudra o folosesc pentru pudra,dar si pt a sterge fardul ce cade sub ochi.
  • cea pentru a umple spranceana o folosesc mai des decat cea de la Fraulein
  • cea pentru fard de ochi fiind mai mica decat celelalte pensule pe care le am,o folosesc pentru a ilumina coltul intern al ochiului,ori pentru a aseza fard pe pleoapa mobila atunci cand fac un machiaj folosind mai multe culori
  • cea pentru sprancene,o folosesc pentru a pieptana si aseza spranceana
Pentru bani pe care i-am dat,face mai mult decat ar promite si sunt foarte multumita de acest set micut.

  O mica comparatie cu pensula de la Fraulein

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu