Persoane interesate

marți, 7 februarie 2012

Crema pentru ten uscat/gras,de care vreti

   Este iarna,este frig si vantul bate ingrozitor de tare.In casa este cand,dar tenul nostru tot are de suferit din cauza aerului uscat din casa(cel putin acum).
   Acum cativa ani aveam tenul foarte gras,dar odata cu nasterea fetitei mele,lucrurile s-au schimbat radical.Din acel ten gras,acum tenul meu este usor ,foarte usor gras in zona T,si foarte uscat,deschidratat peste tot pe fata si corp.
   Inainte pe timpul iernii imi hidratam tenul de cel putin 2 ori pe zi si degeaba,fata mea tot uscata era.
   Acum?Eiii,lucrurile s-au schimbat.Cu toate ca am tenul foarte uscat(in special iarna),mi-l hidratez o data pe zi si chiar la 2 zile daca uit,iar tenul meu ramane la fel ca atunci cand abia l-am dat cu crema.
   Ce folosesc pentru al hidrata pe un timp atat de indelungat?Hmmm este posibil sa va asteptati sa va spun vreo firma scumpa,cine stie cate creme si seruri,dar nu.In timpul sezonului rece,cald,mai putin rece,ori mai putin cald,eu folosesc unturi.Dap,unturi,si anume:
  • unt de sheia organic
  • unt de mango organic
  • unt de cacao organic
  • ulei de masline 
  • ulei esential de tea tree
  • ulei esential de guaiac
  • ulei esential de lavanda organic
   Din toate ingredientele de mai sus,unele topite,amestecate,altele adaugate la rece,batute cu mixerul,am facut un unt de fata,de corp,de picioare,de ce vreti voi,foarte aerat si moale la atingere,ce se topeste ca o inghetata pe o vreme torida.
   Cum il folosesc?Imi pulverizez fata cu apa termala Avene(ori ce apa vreti voi) apoi iau putin unt,il topesc in mana si imi masez toata fata pana nu mai simt deloc picaturile de apa.Se poate aplica pe piele si fara a mai umezi fata,doar ca eu simt ca untul intra mai bine in piele iar pielea este mai hidratata folosind apa.


                                                                             crema in cutiuta ei
  crema asezata pe incheietura maini


                                                     crema dispare cand masezi usor



valabilitate:6 luni de la data fabricarii



                                    crema "papata" de mine si fetita mea :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu