Persoane interesate

luni, 27 februarie 2012

Machiaj babuta

   Astazi am sa prezint un machiaj mai...altfel.Un machiaj inspirat de Fetele spun. 
   Totul a fost destul de usor.Am aplicat un fond de ten pe toata fata si pe sprancene,apoi pudra.
M-am incruntat si am trecut cu pensula cu fard maroniu inchis peste toate ridurile formate,peste:liniile de pe frunte,dintre sprancene,de sub ochi,de pe nas,din jurul gurii,de peste tot.Am estompat acele linii cu un fard maro deschis.Apoi cu o pensula foarte subtite am trecut prin mijlocul liniilor,accentuandu-le cu un fard negru.Cu un alt fard maro am insistat asupra cearcanelor,pe peoapa mobila si pe buze.
   Va las mai jos poze cu ceea ce am realizat.Dar si poze cu mine inainte si dupa machiaj:)





8 comentarii:

  1. esti foarte priceputa ! succes in continuare :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, cat de bine ti-a iesit. Am vazut machiajul atunci, demult, la Lili si pot spune ca l-ai reprodus foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult Dorina,ma incurajeaza foarte mult comentariul tau si ma si bucura :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ce bine ti-a iesit ce schimbare foarte priceputa si talentata

    RăspundețiȘtergere
  5. Stefania Petcu19 mai 2012 la 15:25

    Chiar arata bine!chiar zici ca i cineva in varsta!

    RăspundețiȘtergere