Persoane interesate

luni, 20 februarie 2012

Palete Sleek

                                        Paletele Sleek :)

   De curand mi-am achizitionat 3 palete Sleek:Me,myself & eye,Acid si Oh so special.
   Paletutile sunt parca mai mici decat par in poze,au 12 pastilute de fard si fiecare pastiluta are 1.1g ceea ce este destul de mult.Paletutele au o oglinda incorporata destul de mare.Fardurile sunt pigmentate,cremoase,unele sunt si usor prafoase(in timpul machiajului cade fard pe pometi).Peste un primer bun culorile par mai puternice si arata pe piele la fel cum sunt si in pastiluta(sper ca m-am facut inteleasa:)).Carcasa este confectionata dintr-un plastic dur de calitate.Paleta mai contine un aplicator clasic de buretel,cu 2 capete.
Si acum sa le luam pe rand:

Paleta ACID:






   Culorile sunt...turbate:),puternice,pigmentate si stridente.
   Albul este slab pigmentat iar galbenul este de fapt un galben fosforescent,identic cu vesta politistilor de la rutiera:)).Astea sunt lucrurile care nu imi plac.
   Negrul este unul foarte pigmentat,trebuie pus foarte putin.Cele 2 nuante de albastru sunt superbe.Rozul,este un roz strident,un roz bombon.Culoarea care mie imi place cel mai mult este movul deschis.Este pur si simplu divin,il iubesc.

Paleta ME MYSELF & EYE:

 


   Paleta asta este foarte placuta,la fel ca celelalte,pigmentata si rezistenta.
   La aceasta paleta imi plac absolut toate culorile.Are 2 nuante de verde pe care eu le ador:ultimele 2 de pe cele 2 randuri.Albul este unul frumos pigmentat si este un alb stralucitor.Negrul este unul pigmentat la fel ca in toate paletele pe care eu le am.Turcoazul,a 3 culoare de pe randul 1 aste absolut superb,movul la fel.Paleta aceasta are culori de zi si de seara,mai colorata decat Oh so special.


Paleta OH SO SPECIAL:

 



    O paletuta superba.Este preferata mea.Are culori de zi de seara.Culori pigmentate si rezistente.Albul nu este prea pigmentat.Are culori deschise,alb,crem,somon,maro deschis,inchis,bej,albastrui,negru.
   Acestea sunt paletutele mele si imi doresc anul asta ca mi le procur pe toate...cred ca 8 sunt de toate:).
   Paletele le-am cumparat de pe http://www.makeup-shop.ro/.Toate 3 au costat 109 lei.Transportul a fost gratuit si am primit si un cadou:o pensula smudge.A fost prima data cand am facut o comanda de pe Makeup shop si cred ca voi mai face comanda de la ei.Mi s-au parut seriosi,iar doamna cu care am vorbit la telefon avea o voce de dulce si am stabilit de comun acord cum va ajunge coletul(eu eram intr-o zona a tarii unde toate drumurile erau blocate de zapada).Am descoperit produsele Sleek si m-am indragostit de ele.Imi mai doresc un blush,ruj si sa imi completez colectia de palete:)






2 comentarii: