Persoane interesate

marți, 7 februarie 2012

Paleta 120 culori Fraulein

                              Paleta 120 culori Fraulein

   Este vorba despre paleta 120 COLOURS RAINBOW SEVEN EYESHADOW PALETTE,am cumparat-o de aici si a costat 17 euro plus 2 euro transportul.Numai cat ma gandesc la ea ma apuca nervii.Este ce-a mai proasta paleta calitativ.Are foarte multe culori,ai avea de unde alege pentru ce machiaj vrei,insa...nu ai ce face cu ele.Fardurile sunt prafoase,fara pigment,si nu vor sa se aseze cu nici un chip pe pleoapa.Am incercat in mii de feluri:
  • fard aplicat direct pe pleoapa(nu sta cu nici un chip)
  • fard aplicat peste primer(se aseaza,dar nu uniform,la blenduire se duce)
  • fard aplicat umed(care fard?nu vad nimic)
  • fard peste baza si umezit(se vede frumusel,dar la blenduire dispare total)
   Asa ca m-am gandit intr-o seara sa probez toate culorile sa vad daca arunc paleta ori ba.Am probat toate cele 120 de culori(a durat o vesnicie) si surpriza,am ramas doar cu 40 de culori.Ce am facut cu restu?Le-am scos din locul lor,le-am aruncat,am curatat locul si a ramas paletuta mea schimonosita rau de tot.Daca sunt bune cele 40 de nuante?Paaaaiii,da,doar aplicate umede peste o baza si fara a fi blenduite.Adica le aplic doar pe baza pleoapei,nu si in pliu,nu le blenduiesc.
Este cea mai proasta paleta pe care o am si cea mai proasta investitie in materie de makeup pe care am facut-o.
   Daca imi pare rau ca am cumparat aceasta paleta?Categoric DA.Decat sa fi dat 19 euro pe aceasta paleta,mai bine imi luam farduri no name si tot era mai bine
   Va las cateva poze cu paleta mea schimonosita.

7 comentarii:

  1. Doamne... pacat ca ai aruncat fardurile alea.
    Sunt foarte multe fete care au paleta asta si sunt multumite... si eu am palete de la Fraulein si sunt multumita de ele. Unele nuante sunt pigmentate, altele mai putin. Eu aplic primer, apoi o baza alba si apoi fardul si e ok...
    Daca vrei farduri super pigmentate si de calitate , incearca Sleek :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iguanitza,am incercat in toate felurile sa le asez pe pleoapa,nu am putut cu nici un chip.Asta este vorba doar de paleta cu 120 de culori,la cea de 28 nu am avut nici o problema.Alea sunt pigmentate si cremoase.Cred au incercat o alta "reteta" pentru ca si textura si mirosul si pigmentatia sunt diferite intre cele 2 palete.
      Am facut o comanda la www.makeup-shop.ro de 3 palete Sleek:Oh so special,Acid si Me Myself and Eye.Trebuie sa ma duc sa o iau de la posta:)

      Ștergere
  2. De ce ai dat comanda din afara? Sunt multe persoane care vand truse si NO NAME la fel cu 120 de culori care sunt ffffff bune;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In afara preturile sunt la jumate fata de cum sunt la noi in tara.Odata cu aceasta am mai luat o trusa de 28 de culori(am un review si la ea) insa este muuult mai buna ca aceasta,pana si textura este schimbata!

      Ștergere
  3. Buna!Daca ai comandat din afara as vrea sa stiu cum ti s-a parut fara de o comanda din romania.De unde ridici coletul?Sunt costurile vamale extraordinar de mari, cum am auzit?multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu tot asa am patit cu paleta aceasta...m-am enervat si am aruncat-o la gunoi :(

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu tot asa am patit cu paleta aceasta...m-am enervat si am aruncat-o la gunoi :(

    RăspundețiȘtergere