Persoane interesate

sâmbătă, 25 februarie 2012

Makeup de zi mov-deschis

   Buna ziua,buna ziua.Astazi mi-am propus ca realizez un machiaj inspirat de la Antonia.Un machiaj de care eu m-am indragostit imiediat.Este simplu de realizat,este finut si foarte placut.Acum va las cu poze si mai jos am scris detailiat cum se face machiajul.














   Machiajul a fost realizat cu paleta Sleek Me myself &eye si Acid.
   Am lipit o banda ca sa delimitez zona.Dupa ce am intins bine primerul de la Radiant,am aplicat movul pe toata pleoapa mobila pana in pliul ochiului.Apoi am continuat cu o pesula stufoasa si am aplicat o culoare somon-crem,pe care l-am intins mai sus de delimitarea pliului(sper sa se inteleaga ce am vrut sa spun)apoi le-am blenduit usor ca sa se intrepatrunda.Nu trebuie sa existe o delimitare clara intre cele 2 culori.
   Pe arcada am aplicat un alb usor sidefat,la fel am facut si in coltul intern al ochiului.
   In loc de tus am folosit fardul negru de la Sleek care este foarte foarte pigmentat,si cu o pensula unghiulara l-am aplicat cat mai aproape de linia genelor.
   Sub ochi am pus putin primer,apoi un creion maro de la Trendy,apoi putin fard mov pe care l-am intins bine,trecand si de delimitarea creionului.
   Am umplut sprancenele cu putin fard negru pe care l-am intins bine si....gataaa:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu