Persoane interesate

miercuri, 18 aprilie 2012

Pensule Eco Tools

 
In ultimul timp nu am mai postat decat foarte rar.Pur si simplu fetita mea imi mananca tot timpul si mai ales acum cand afara este din ce in ce mai frumos si stam cu orele la plimbare.
   Undeva prin luna februarie pe la sfarsit mi-am achizitionat 2 seturi de pensule de la Eco Tools.Am citit multe pareri,toate,dar absolut toate pozitive.Am zis ca nu am ce sa gresesc daca imi voi cumpara si eu macar un set de pensule pentru ochi.
   Asa ca intr-o zi m-am hotarat si am facut comanda de 2 seturi de pensule pentru ochi.Setul costa 7,22 dolari parca.Transportul costa 6 dolari,insa am bagat un cod de e internet si am primit o reducere de 5 dolari.Adica e transport am platit 1 dolar in loc de 6 :).
   Cred ca in 2-3 saptamani am primit coletelul.Am fost foarte incantata de cele 2 seturi.Am primit un mic cadou de la ei.Un fel de...rigla-lupa-carte de vizita,care habar nu am la ce foloseste.
   Pensule sunt foarte moi,incredibil de moi.Prima pensula are o forma ciudata pe care nu am vazut-o la nici o alta pensula.Pe ea scrie BLEND.Am zis ca o asemenea pensula nu are cum sa blenduiasca accetabil.Insa marea a fost mirarea ca ea poate face un blending destul de bun.Ea este grosuta si in varf are o forma de triunghi.
   A 2 pensula are scris pe ea: HIGHLIGHT.Din puncrul meu de vedere este cea mai perfecta pensula de blending.Amesteca culorile perfect,este moale si cred ca daca asa avea numai pensule de astea nu as mai avea nevoie de alta.
   A 3 pensula scrie pe ea CREASE.Si ea face ceea ce promite.Amesteca culorile in pliul ochiului.
   A 4 pensula scrie pe ea SHADE.Cu ea fac multe lucruri:aplic fardul pe pleoapa,o folosesc ca highlight,dar mai dau si o forma de V a coltului exterior a ochiului.
   Ultima pensula are scris pe ea SMUDGE.O folosesc destul de des ca:pensula de smudge,aplic fardul de culoare inchisa in coltul exterior pe pleoapa,o folosesc destul de bine cand fac un machiaj cut-crease pentru ca este subtire.
   Toate pensulele cunt asezate intr-un suport as spune eu din in,iar in interior are o mica oglinda.Am uitat sa spun ca manerele sunt din bambus.
   Cu prima ocazie cand mai strang banuti am sa imi mai iau un set pentru ochi(al 3) si un set pentru fata :).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu